Şeir Teoriləri
(Y) ÖNSÖZ
1 - "Humanitar olan heç bir şey mənə xarici deyil" deyən İmgeci Toplumcu Şiir, sistemlərin (sistemin) görməməzlikdən gəlməyimizi istədiyi, küçə uşaqlarının unutulmuşluğunu, eşcinsellerin horlanmışlığını, narkotik bataqlığında debelenenlerin faciəsini, ucuz əmək sömürüsünün qurbanı olan usta köməkçilərinin dramını və əzilən digər bütün ictimai təbəqələri G Ö R Ü R ... Sistem, hər fərdin öz qurtuluş yolunu axtarışını, bu yolda hər yolu mübah saymasını və bunu edərkən, özününkü xaricində var olan bütün problemlərə laqeyd qalmasını diktə edir. "Gülmək, bir xalq gülebiliyorsa gülmektir" deyən İmgeci Toplumcu Şiir, qurtuluşun ancaq ictimai müstəvidə, bütün ola biləcəyini müdafiə edər.2 - İmgeci Toplumcu Şiir, Türk Şiiri'nin çənəsində çürük dişlər kimi dayanan "şeirdən kəsilmiş şairlər" in, şeirdən ya da həyatdan istefa edəcək qədər cəsur və şərəfli davranmalarını tövsiyyə edir. Bu şairlərin əməyinin qarşısında, ürəyi pencəyini ilikleyen İmgeci Toplumcu Şiir, onların, sırf zamanında verdikləri xüsusiyyətli məhsulların rantını yeyərək, bu gün jurnallarda pis məhsullar yayınlatmalarını qınayar. Jurnal rəhbərlikləri, əməyə hörmət, ustalara prioritet kimi, kemikleşmiş, ənənə halına gəlmiş yanaşmalarla onların (şeirdən kəsilmiş şairlərin) göndərdiyi ən bərbad manzumeleri belə yayınlamazlık edə bilməzlər. Şeirdən kəsilmiş şairlər, eyni məhsulların altına, başqa, bilinməyən bir ad qoyduqları halda, heç birinin yayınlanmayacağını bilməyəcək qədər qəflət, dəlalət (və hətta bəlkə də xəyanət) içindədirlər. Bu vəziyyətdə ucuz manzumeler, şeirə yəni başlayan yeni çatma üçün pis nümunələr olaraq jurnallarda boy göstərir.3 - İmgeci Toplumcu Şiir, yeniyetmələri bütün ustalardan (sosial olsun olmasın) maksimum şəkildə bəslənməsi və / amma ən qısa zamanda, imgeleminde ustalarını öldürməsi lazım olduğunu savlar. Çünki çırak, ustalarını öldürdüyü gün şair olmağa başlayır. İmgeci Toplumcu Şiir, yeniyetmələri, çalakalem şeir yazılamayacağını içselleştirmeleri üçün, bir zamanlar Abdülkadir Budak'ın Şiir Odası'nda etdiyi kimi, bütün jurnalların yeniyetmələri şeirləriylə birlikdə poetik bir yazı göndərmələri istəməsi lazım olduğunu savlar və bu tutumun əsas qanun olaraq hər jurnal tərəfindən mənimsənməsini təklif .4 - İmgeci Toplumcu Şiir, Türk Şiiri'nin şahdamarından çirkli bir laxta kimi dayanan H elmi Y avuz və müridlərinin Dilini zehirlediklerini savlar. Dünya fikirlərinə paralel olaraq, ölü bir dil olan Osmanlıca'yı hortlatmaya işləri, qərargahı düşledikleri arxaik dizgeye uyğun fərdlər yetişdirmə ereğinden qaynaqlanmaqdadır. (On doqquz yaşındakı bir gəncin kıblenûma başlıqlı şeirlər yazması qəbul edilir şey deyil) İmgeci Toplumcu Şiir, hər cür gericilikle döyüş halındadır.5 - İmgeci Toplumcu Şiir, "şeirin karikaturası çəkən" T ar ı k G ü nersel və tayfasının, Türk Şiiri'nin kenar süsü olmaqdan kənara getməyəcəyini savlar.
İmgeci toplumcu Şeir Manifesti
16 Ara 2011 01:08 tarihinde nadir ezheri tarafından yayınlandı
[
20 Ara 2011 08:04 güncellendi
]
İmgeci Toplumcu Şiir Manifestosu
İmgeci Toplumcu Şiir Manifestosu və (Y) ÖNSÖZ (Serkan Engin)
1 - Nə öz üstünə bağlanan, bulanıq obrazları tələləri nə didaktizme qurban olmuş quru dizeler yumağı ...2 - Toplumcu şeir bir dönüş noktasındadır: Meydan ya kapitalizmin istismar şərtlərini asanlaşdıran, cəmiyyətin gerçək sənətlə olan ilintisinin qopmasına səbəb olan və beləcə fərdləri mütəşəkkil toplumsallıktan uzaq bir istehlak maşınları halına gətirən Fərdçi şeirə qalacaq, ya qatı yapısalcı, Şeirin arifmetik oyunlarına indirgeyen şeir anlayışı , gündəmi təyin edəcək, ya da sosial şeir, yalnız məzmununa söykənərək diri qala bilməyəcəyini görəcək.3 - "Şeir sözlərlə deyil imgelerle yazılar." Bu məzmunda, imgeci sosial şeir, sosial şiirimizin bu gün içində olduğu quru, nitq edasından təmizlənməsini müdafiə edər; obraz, özünə bağlanan anahtarsız bir qapı olmamaq şərti ilə ... Bu vəziyyət, sosial şeiri, Fərdçi şeirin çıkmazlarına soxar çünki.4 - İctimai bir varlıq olan insan varoldukça sosial həqiqi şeir də varolacaktır. Qloballaşma maskası altında dözərək artan istismarın, müharibələrin, aclığın, işsizliyin və digər bütün bəlaların dünya üzərindən silinməsi halında belə, təbiəti gərəyi müxalif olan (olması lazım olan) Şiir, inqilab müddəti tamamlanıb bütün dünya kapitalizmin boyunduruğundan xilas olub sosialist sistemə keçsə və kommunist bir dünya qurulsa belə içəridən müxalifət etməyə davam edərək cəmiyyətlərin (və beləcə tək-tək fərdlərin) daha azad, bərabərlikçi, haqq tərəfindən (ədalətli) və erinçli bir dünyada yaşamaları üçün mübarizə edəcək.5 - "Yaşamaq bir ağac kimi tək və azad / Ve bir orman gibi kardeşçesine" deyən imgeci sosial şeir, fərdi və ictimai izlekleri bütüncül bir quruluş içərisində ələ alar. Həyatda hər nə var isə imgeci sosial şeirdə də izle olaraq varolacaktır. Heç bir izle (erotizm daxil) burjua şeirinin suverenliyinə təslim edilə bilməz.6 - İmgeci sosial şeir, hər cür biçimsəl sınağa açıktır.Yeter ki forma məzmunu boğmasın.Biçimsel axtarışlar, şiirdeki mənası daha təsirli və geniş olanaklarla çatdırma yolunda funksional olmalıdır.Biçimsel yeniliklər adına məna, bulanıqlığı quyularına itilmemelidir.7 - İmgeci sosial şeir, Şeirin bu gün içində olduğu açmazlara və sabah düşə biləcəyi tələlərə qarşı ən yaxşı çıxış yoludur.
SERKAN ENGİNŞİİR ÜLKESİ SENTYABR 2004
Şiirimizin Manifestolar, SF 64, Necm Selamet
İlya YAYINLARI, İZMİR, SENTYABR 2007
İmgeci Toplumcu Şiir Manifestosu və (Y) ÖNSÖZ (Serkan Engin)
1 - Nə öz üstünə bağlanan, bulanıq obrazları tələləri nə didaktizme qurban olmuş quru dizeler yumağı ...2 - Toplumcu şeir bir dönüş noktasındadır: Meydan ya kapitalizmin istismar şərtlərini asanlaşdıran, cəmiyyətin gerçək sənətlə olan ilintisinin qopmasına səbəb olan və beləcə fərdləri mütəşəkkil toplumsallıktan uzaq bir istehlak maşınları halına gətirən Fərdçi şeirə qalacaq, ya qatı yapısalcı, Şeirin arifmetik oyunlarına indirgeyen şeir anlayışı , gündəmi təyin edəcək, ya da sosial şeir, yalnız məzmununa söykənərək diri qala bilməyəcəyini görəcək.3 - "Şeir sözlərlə deyil imgelerle yazılar." Bu məzmunda, imgeci sosial şeir, sosial şiirimizin bu gün içində olduğu quru, nitq edasından təmizlənməsini müdafiə edər; obraz, özünə bağlanan anahtarsız bir qapı olmamaq şərti ilə ... Bu vəziyyət, sosial şeiri, Fərdçi şeirin çıkmazlarına soxar çünki.4 - İctimai bir varlıq olan insan varoldukça sosial həqiqi şeir də varolacaktır. Qloballaşma maskası altında dözərək artan istismarın, müharibələrin, aclığın, işsizliyin və digər bütün bəlaların dünya üzərindən silinməsi halında belə, təbiəti gərəyi müxalif olan (olması lazım olan) Şiir, inqilab müddəti tamamlanıb bütün dünya kapitalizmin boyunduruğundan xilas olub sosialist sistemə keçsə və kommunist bir dünya qurulsa belə içəridən müxalifət etməyə davam edərək cəmiyyətlərin (və beləcə tək-tək fərdlərin) daha azad, bərabərlikçi, haqq tərəfindən (ədalətli) və erinçli bir dünyada yaşamaları üçün mübarizə edəcək.5 - "Yaşamaq bir ağac kimi tək və azad / Ve bir orman gibi kardeşçesine" deyən imgeci sosial şeir, fərdi və ictimai izlekleri bütüncül bir quruluş içərisində ələ alar. Həyatda hər nə var isə imgeci sosial şeirdə də izle olaraq varolacaktır. Heç bir izle (erotizm daxil) burjua şeirinin suverenliyinə təslim edilə bilməz.6 - İmgeci sosial şeir, hər cür biçimsəl sınağa açıktır.Yeter ki forma məzmunu boğmasın.Biçimsel axtarışlar, şiirdeki mənası daha təsirli və geniş olanaklarla çatdırma yolunda funksional olmalıdır.Biçimsel yeniliklər adına məna, bulanıqlığı quyularına itilmemelidir.7 - İmgeci sosial şeir, Şeirin bu gün içində olduğu açmazlara və sabah düşə biləcəyi tələlərə qarşı ən yaxşı çıxış yoludur.
SERKAN ENGİNŞİİR ÜLKESİ SENTYABR 2004
Şiirimizin Manifestolar, SF 64, Necm Selamet
İlya YAYINLARI, İZMİR, SENTYABR 2007
(Y) ÖNSÖZ
1 - "Humanitar olan heç bir şey mənə xarici deyil" deyən İmgeci Toplumcu Şiir, sistemlərin (sistemin) görməməzlikdən gəlməyimizi istədiyi, küçə uşaqlarının unutulmuşluğunu, eşcinsellerin horlanmışlığını, narkotik bataqlığında debelenenlerin faciəsini, ucuz əmək sömürüsünün qurbanı olan usta köməkçilərinin dramını və əzilən digər bütün ictimai təbəqələri G Ö R Ü R ... Sistem, hər fərdin öz qurtuluş yolunu axtarışını, bu yolda hər yolu mübah saymasını və bunu edərkən, özününkü xaricində var olan bütün problemlərə laqeyd qalmasını diktə edir. "Gülmək, bir xalq gülebiliyorsa gülmektir" deyən İmgeci Toplumcu Şiir, qurtuluşun ancaq ictimai müstəvidə, bütün ola biləcəyini müdafiə edər.2 - İmgeci Toplumcu Şiir, Türk Şiiri'nin çənəsində çürük dişlər kimi dayanan "şeirdən kəsilmiş şairlər" in, şeirdən ya da həyatdan istefa edəcək qədər cəsur və şərəfli davranmalarını tövsiyyə edir. Bu şairlərin əməyinin qarşısında, ürəyi pencəyini ilikleyen İmgeci Toplumcu Şiir, onların, sırf zamanında verdikləri xüsusiyyətli məhsulların rantını yeyərək, bu gün jurnallarda pis məhsullar yayınlatmalarını qınayar. Jurnal rəhbərlikləri, əməyə hörmət, ustalara prioritet kimi, kemikleşmiş, ənənə halına gəlmiş yanaşmalarla onların (şeirdən kəsilmiş şairlərin) göndərdiyi ən bərbad manzumeleri belə yayınlamazlık edə bilməzlər. Şeirdən kəsilmiş şairlər, eyni məhsulların altına, başqa, bilinməyən bir ad qoyduqları halda, heç birinin yayınlanmayacağını bilməyəcək qədər qəflət, dəlalət (və hətta bəlkə də xəyanət) içindədirlər. Bu vəziyyətdə ucuz manzumeler, şeirə yəni başlayan yeni çatma üçün pis nümunələr olaraq jurnallarda boy göstərir.3 - İmgeci Toplumcu Şiir, yeniyetmələri bütün ustalardan (sosial olsun olmasın) maksimum şəkildə bəslənməsi və / amma ən qısa zamanda, imgeleminde ustalarını öldürməsi lazım olduğunu savlar. Çünki çırak, ustalarını öldürdüyü gün şair olmağa başlayır. İmgeci Toplumcu Şiir, yeniyetmələri, çalakalem şeir yazılamayacağını içselleştirmeleri üçün, bir zamanlar Abdülkadir Budak'ın Şiir Odası'nda etdiyi kimi, bütün jurnalların yeniyetmələri şeirləriylə birlikdə poetik bir yazı göndərmələri istəməsi lazım olduğunu savlar və bu tutumun əsas qanun olaraq hər jurnal tərəfindən mənimsənməsini təklif .4 - İmgeci Toplumcu Şiir, Türk Şiiri'nin şahdamarından çirkli bir laxta kimi dayanan H elmi Y avuz və müridlərinin Dilini zehirlediklerini savlar. Dünya fikirlərinə paralel olaraq, ölü bir dil olan Osmanlıca'yı hortlatmaya işləri, qərargahı düşledikleri arxaik dizgeye uyğun fərdlər yetişdirmə ereğinden qaynaqlanmaqdadır. (On doqquz yaşındakı bir gəncin kıblenûma başlıqlı şeirlər yazması qəbul edilir şey deyil) İmgeci Toplumcu Şiir, hər cür gericilikle döyüş halındadır.5 - İmgeci Toplumcu Şiir, "şeirin karikaturası çəkən" T ar ı k G ü nersel və tayfasının, Türk Şiiri'nin kenar süsü olmaqdan kənara getməyəcəyini savlar.
6 - İmgeci Toplumcu Şiir istilacıdır. Erk sahəsini davamlı genişlədərək, nicel və nitel məzmunda, şeir coğrafiyamızda basqın olmağı hədəflər.
SERKAN ENGİN BERFİN BAHAR NOYABR 2005
Niyə İmgeci Toplumcu (Sosialist) Şiir:
Dialektik gərəyi Şeirin dəyişmə-çevrilmə prosesində artıq 'obraz-sıx' olmayan bir mətn şeir deyil mənzumə olar. Yəni 'şeir imgelerle yazılar'. Mənim 'İmgeci Toplumcu Şiir' tezisini ortaya atmam də obraz-sıx şeir anlayışının gərək-şərt olduğunu hələ ıskalayan və 70lerdeki slogancı və sekter şeir anlayışının aşa bilməmiş 'kobud toplumcular' deyə sadaladığım şairlərdən ayrı dayanmaq məqsədiylə.Biz isə "şəkildə imgeci məzmunda sosialist" olan İmgeci Toplumcu Şiir anlayışını savunmaktayız və poetik bir döyüşümüz var bütün postmodernistlerle, mürtəce şairlərlə və kobud toplumcularla. Bəli döyüşümüz var ədəbiyyatın bütün güc mərkəzləriylə, bütün şeir şeyhleriyle və onların müritleriyle. Döyüşümüz var Cihangir'de kənarda bir Türkiyədən bihaber, öz daxili bunalımlarını, söz və hərf oyunlarıyla şeir deyə şaklabanca qusan kiçik burjua şairleriyle. Döyüşümüz var bütün çirkli şeir Klikler və klanlarıyla. Döyüşümüz var İstanbul Şiir Dükâlığı'yla. Döyüşümüz var şeiri kiçik konformist gözləmələrin vasitəsi kimi rakıyı yanına məzə edənlərlə ... Döyüşümüz var, çünki KAVGASI OLMAYAN ŞİİRİ DE YOXDUR!
Serkan Engin
SERKAN ENGİN BERFİN BAHAR NOYABR 2005
Niyə İmgeci Toplumcu (Sosialist) Şiir:
Dialektik gərəyi Şeirin dəyişmə-çevrilmə prosesində artıq 'obraz-sıx' olmayan bir mətn şeir deyil mənzumə olar. Yəni 'şeir imgelerle yazılar'. Mənim 'İmgeci Toplumcu Şiir' tezisini ortaya atmam də obraz-sıx şeir anlayışının gərək-şərt olduğunu hələ ıskalayan və 70lerdeki slogancı və sekter şeir anlayışının aşa bilməmiş 'kobud toplumcular' deyə sadaladığım şairlərdən ayrı dayanmaq məqsədiylə.Biz isə "şəkildə imgeci məzmunda sosialist" olan İmgeci Toplumcu Şiir anlayışını savunmaktayız və poetik bir döyüşümüz var bütün postmodernistlerle, mürtəce şairlərlə və kobud toplumcularla. Bəli döyüşümüz var ədəbiyyatın bütün güc mərkəzləriylə, bütün şeir şeyhleriyle və onların müritleriyle. Döyüşümüz var Cihangir'de kənarda bir Türkiyədən bihaber, öz daxili bunalımlarını, söz və hərf oyunlarıyla şeir deyə şaklabanca qusan kiçik burjua şairleriyle. Döyüşümüz var bütün çirkli şeir Klikler və klanlarıyla. Döyüşümüz var İstanbul Şiir Dükâlığı'yla. Döyüşümüz var şeiri kiçik konformist gözləmələrin vasitəsi kimi rakıyı yanına məzə edənlərlə ... Döyüşümüz var, çünki KAVGASI OLMAYAN ŞİİRİ DE YOXDUR!
Serkan Engin
https://sites.google.com/site/tenqid/seir-teorileri/imgecitoplumcusiirmanifestosu
Yorumlar